4. Sjef en janny Thailand

9 februari 2016 - Bangkok, Thailand

terwijl in Oeteldonk de laatste deuntjes klinken en Knillis vannacht begraven wordt, relaxen wij lekker verder in het resort. Het is hier prima toeven. Zwembad voor de deur en heerlijk om wat baantjes te trekken.

De storm is gaan liggen en de zee is kalm en blauw. We wandelen via het strand naar de winkeltjes. Maar komen eerst de rijdende snackbars tegen, we nemen een pannenkoek met banaan, met zoete melk, heerlijk. Een kokosnoot, met daarin een heel glas kokoswater, en het kokosvlees. Supergezond en de noten liggen hier na de storm, letterlijk voor het oprapen! Ik heb alleen geen hakmes.

Vanmiddag zagen we een menneke, met een bamboestok van een meter of 4 met aan t eind een sikkelmes, daarmee snjdt hij ze los. Alles in de zijspan en rijden maar. Als je toevallig dat mes tegenkomt onderweg, dan ben je mooi de sjaak!

Trouwens vannacht, werd ik wakker van gespring op ons dak, later leek het wel of iemand aan de dakpannen zat te rommelen, ikke eruit, en toen was het opeens stil...

Apen zijn hier niet, dus wat dan? Overdag is het stil. Zou het een wasbeertje zijn?

Vanmiddag zag ik opeens eekhoorntjes over elektriciteitsdraden hopsen, ze maken ook een geluid, net het krassen van een vogel. Ik vermoed dat die de boosdoener zijn.

Morgen verhuizen we, naar een andere bungalow, dus zal ik het nooit weten. We hebben tot vrijdag bijgeboekt, nu het mooi weer is, en vrijdag gaan we naar Surat Thani. 3 uur zuidelijker met de trein.bovendien is het een hub naar alle kanten, en er is ook een vliegveld.morgen eens even hotelletje boeken, er zijn er genoeg daar.

Na de rust van hier willen we weer even in een stadje zijn, want we zitten hier overal ver vandaan, de fietsen zijn slecht en er is geen tuktuk,

We hebben groen curry en kippensoep gegeten, smaake zoals thuis! Compliment voor mezelf dus, en Co en Lies, t komt er dus aan!

Verder is er niet zoveel gebeurt vandaag, dus wordt het bedtijd!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Co:
    9 februari 2016
    Ik zal alvast even wat ruimte gaan maken voor de Thaise culinaire verrassingen.
    Groetjes, geniet ze en veel plezier daar.
    Groeten,
    Co
  2. John viguurs:
    10 februari 2016
    carnaval was groots zeker met Nico en Koos.veel plezier gehad.De volgende dag met jullie kids ook te gek.Veel plezier.

John