THAILAND 2018 -1

1 februari 2018 - Vlijmen, Nederland

Start van onze Thailand-trip 2.0! Wat is er veel gebeurd, sinds ik in 2017 de reis moest annuleren vanwege zweepslag in mijn kuit.​ Maar we hebben nieuwe plannen en gaan op 6 februari aanstaande opnieuw (!) de trein in naar Schiphol, waar om 14.30 uur onze reis gaat beginnen. We komen op woensdag 7 februari in Bangkok aan. We gaan dan met een taxi (limousine service) noemen ze dat daar, naar onze eerste bestemming Bang Saen, in de golf van Thailand aan de kust. Het is een soort Zandvoort en er komen bijna alleen Thai. We waren hier al eens eerder. Het ligt zo'n 100 km van Bangkok, niet te ver en niet te lang reizen. Daar hebben we een heerlijk hotel geboekt, the Heritage resort en gaan we acclimatiseren. Zondag de 11 februari vertrekken we naar Loei, met een binnenlandse vlucht. Loei ligt in het noorden (Isaan-gebied), aan de Mehkong rivier. Daar blijven we enkele nachten, om dan waarschijnlijk naar Dan Sai te gaan en daarna naar Ubon Ratchathani via Udon Thani. Verder is ons boek met plannen nog leeg! We gaan het zien en meemaken, en ik ben van plan om het allemaal op te schrijven. Jullie mogen mee genieten!

1. Ria:
    2 februari 2018
    Hallo Janny, dit klinkt erg goed en ik hoop van jullie reis mee te genieten. Alvast een goede start.
  2. John viguurs:
    2 februari 2018
    NIET TEVEEL DOEN EN UITRUSTEN.
  3. Han:
    2 februari 2018
    Geniet ervan en veel plezier daar, wij passen hier wel op de winkel.
  4. Ineke van den Heuvel:
    3 februari 2018
    Ik zie er er naar uit om jullie reisverhaal te lezen. Ga ik voor mijn gevoel ook 'n beetje mee op reis!!!! Geniet van de voorpret en 'n goeie vlucht!!!
  5. Janny en Corry:
    4 februari 2018
    Hoi Janny en Sjef, heel veel plezier en we volgen jullie op de voet.
  6. Heidy:
    5 februari 2018
    Hoi hoi, ik ga zeker jullie reisverhalen lezen, heb er zin in!!, altijd erg leuk hoe jullie alles meemaken daar.
    groetjes Heidy
  7. Anja:
    5 februari 2018
    Geniet ervan enne ook tussendoor goed uitrusten ;-)
  8. Co:
    7 februari 2018